ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ:

1.Задължително ли е да имам регистрация, за да направя поръчка?

Не, можете да поръчате в сайта ни като “Гост”. В такъв случай не е необходимо да имате регистрация или да влизате в профила си.


2.Продуктът, който искам да закупя, вече не е в наличност. Има ли все пак възможност да го поръчам?

Да! Това че продуктът, е със статут „изчерпан“ в електронният ни магазин, не значи, че няма да е наличен в магазините на нашите търговци. Ние бързо ще проверим в нашата търговска мрежа и ще ви върнем информация колкото се може по-бързо.


3.Мога ли да закупя продукт чрез обаждане по телефона?

Да разбира се! Може да направите своята поръчка по няколко начина - чрез нашия сайт, чрез телефонно обаждане на посочените телефони за връзка и чрез лично съобщение на facebook страницата ни.


4.Какъв е начинът на плащане?

Плащането на продуктите се извършва по три начина:

1) с наложен платеж на куриера, при получаване на пратката;

2) с банков превод

3) Paypal

(последните два начина са за пратки извън страната).


5.Как получавам потвърждение за успешна поръчка?

След финализиране на поръчката ще получите имейл обобщаващ вашата поръчка със снимки и пълната информация на поръчаните от вас артикули. Също така очаквайте и телефонно обаждане от нас за потвърждаване на направената поръчка, както и периода на доставка.


6.Как ще получа продуктите и колко струва тяхната доставка?

Доставките на IDDI се извършват от куриерска фирма, като разходите за тях са за сметка на клиента, на територията на страната, независимо от метода на плащане или стойността на поръчката. В деня на доставката ще получите SMS с потвърждение, който съдържа номер на пратката, както и телефонен номер на куриера, в случай че искате да промените времето или мястото на получаване.


7.Мога ли да отменя поръчката си?

Да! Ако поръчката все още не е доставена може да бъде отменена, като се свържете с нас на посочените телефони за връзка.


8.Мога ли да поръчам от чужбина?

Да! Може да поръчате от чужбина, като разходите за доставка са за сметка на клиента.


9.Мога ли да върна (или заменя) поръчани продукти?

Да! Ние ще заменим или върнем поръчаните от вас продукти, веднага! Разбира се, за да бъдат върнати или заменени артикулите трябва да са в запазен търговски вид: да не са носени, да не са с махнати етикетите и да не са третирани по никакъв начин. В случай на дефект, вие сте защитени от нашата гаранция за качество и всяка замяна и връщане става изцяло за наша сметка, независимо дали условията са спазени.


10.Има ли продукти, които не могат да бъдат върнати?

Да! Продукти които са носени, с махнати етикети или са третирани по никакъв начин.


11.Защитени ли са данните ми, когато пазарувам в IDDI?

Разбира се, данните ви са защитени, при пазарувате в сайта на IDDI. Вашата информация се съхранява при високи нива на сигурност.


12.Искам да променя нещо в моята поръчка. Как мога да го направя?

Ако искате да промените нещо във вашата поръчка, моля свържете се с нас на посочените телефони!


13.Не съм сигурна относно размера. Как мога да получа информация, за това кой е най-подходящия размер за мен?

Моля да обърнете внимание на таблицата ни с размери. Там има подробно описание за това кой размер на какви обмерни данни в сантиметри отговаря. Ако въпреки това, отново се колебаете кой е Вашия размер, не се притеснявайте да се свържете с нас за съдействие.


14.Колко време, след връщането на даден артикул, ще получа парите си обратно?

Ще получите парите си обратно, в рамките на 14 работни дни от датата на получаване на пратката Ви при нас.


15.След колко време ще ми бъде доставена пратката?

При наличност на модела, поръчката ще бъде доставена на следващия работен ден. За по-малките населени места, това може да отнеме 2 - 3 работни дни.Ако модела е в производство е възможно да се чака, до 3 седмици.


16.Получих подаръчен ваучер за пазаруване в IDDI. Как мога да го използвам?

За да използвате подаръчния си ваучер е нужно, да въведете номера на ваучера в съответното поле при поръчка.